Vaihto- ja palautuskäytäntö


Palautusoikeus

Etämyynnissä kuluttaja-asiakkaalla on 14 päivän maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja kosmetiikkatuotteiden pakkauksia (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Verkkokaupan asiakkailla on 14 päivän palautusoikeus avaamattomille ja kokeilemattomille tuotteille. Peruuttamisaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta.

Asiakkaan tulee tarkistaa tilauksen ja tilattujen tuotteiden kunto heti tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palauta viallinen tai virheellinen tuote palautusohjeiden mukaisesti.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

Sähköposti: kaskapalvelu@neworganics.fi
Puhelin: 010 322 3681

Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet

Jos huomaat tilauksen vastaanottamisen jälkeen, että tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.


Hyvitykset

Asiakaspalautuksista johtuvat hyvitykset tehdään ensisijaisesti sillä maksutavalla, jolla tilaus on alun perin maksettu.

Hyvitys suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme rekisteröineet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Jos et ole saanut kuittausta 14 päivän kuluessa palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.